مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

حادثه فوکر ۱۰۰ ایران ایر در مهرآباد

دوستان عزیز مطلع شدیم ساعت ۱۷ امروز مورخ ۳۰/۱۰/۸۷ یک فروند فوکر ۱۰۰ هما به رجیستر CFN پس از فرود دچار شکستگی یکی از چرخ ها شده و بال سمت راست هواپیما به زمین برخورد نموده و آتش گرفته است.تا این لحظه آماری از تعداد مصدومین و یا کشته شدگان این حادثه اعلام نشده ولیکن پرسنل هما اعلام داشته اند در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشده است.  

 

تصویر 



تصویر

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 09:10 ق.ظ

سلام و خسته نباشید . فقط می توان گفت متاسفم . ظاهرا در هواپیمایی کشوری مد شده که هواپیما را زمانی از رده خارج کنند که حادثه ای ببار آورد و جان تعدادی از مسافران را بگیرد .
متاسفم از این جهت که مسئولین ذیربط حتی باندازه گوسفند هم برای جان و مال مسافران ارزش قائل نیستند . آنزمان که وزیر نالایق وقت راه و ترابری بعد از وقوع حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اینطور اظهار فضل مینماید که : (( ما هر ساله در جاده ها کشور بیش از ۱۲۰۰۰ کشته داریم حالا این تعداد حادثه و کشته هوایی در مقایسه با سوانح جاده ای کشور که رقمی نیست )) باید بفهمیم که کجای کاریم و فی الواقع کلاهمان پس معرکه است و بدانیم که یک عده گوسفند چرون نظیر این آقای وزیر هستند که متاسفانه مشاغل حساس و کلیدی کشور را بدست گرفته اند پس باید به انتظار فاجعه هایی به مراتب خطرناکتر و چه بسا مصیبت بارتر از این قبیل حوادث باشیم .
مدیریت محترم وبلاگ لطفا نظر حقیر را تایید بفرمایید .
موفق باشید .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 03:11 ب.ظ

خدا به دادمون برسه با این هواپیماهای کهنه . شنیده بودیم که چرخ هواپیما باز نشه
ولی تا حالا فقط 2 بار شنیدیم که چرخ هواپیما بشکنه . اون 2 دفعه هم هواپیمای فوکر هما . واقعا صدها هزار مرتبه شکر که بازهم هیچ خانواده ای عذادار نشد .

پویان چهارشنبه 2 بهمن 1387 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.aerocenter.ir

سلام اقا محمد....
خوب هستید...خسته نباشید....
می خواستم به اقای محمدرضای عزیز بگم که به هیچ وجه این طور نیست که مسافران رو هم گوسفند هم حساب نکنند....یادمون باشه در این شرایط تحریم باید دست عزیزان تعمیر و نگهداری رو بوسید که واقعا زحمت میکشند...هیچ هواپیمایی هم تا اطمینان از بدون نقص بودن ان پرواز نمیکنه...سانحه هم جزئی از صنعت هوانوردی است.فوکر 100 جز هواپیماهای پیشرفته و جوان ایران ار هست(نسبت به کل ناوگان)...ایران ار بهترین ارلاین..این حرفا چیه؟؟؟
و همچنین دوست عزیزی که فرمودید :((تا حالا فقط 2 بار شنیدیم که چرخ هواپیما بشکنه . اون 2 دفعه هم هواپیمای فوکر هما))
الفا چارلی مگه تو چین چرخش نشگست؟؟154 ارتور تو مشهد؟چرا به فوکر 100 گیر دادید؟
اقا محمد عزیز...نذارید این قدر به فوکر بد بگن
مخلصم
پویان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد