مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

اس۴۰۰ به روایت تصاویر

این سیستم قادر است که اهدافی را در فاصله 400 کیلومتری و در ارتفاع 30 کیلومتری مورد هدف قرار دهد.
  • منبع:RIANOVOSTI
نظرات 2 + ارسال نظر
محمد شنبه 21 فروردین 1389 ساعت 07:07 ب.ظ

خبر پیشرفتهای جدید و صلح آمیز هسته ای ایران را به شما و هموطنان تبریک عرض می نمایم.سوالی داشتم و اینکه آیا ما موفق به ساخت موتور هلیکپتر چها یا پنج بال شده ایم? که بتوانیم کبراهای حاضر در کشور را از دو ملخی به چهار ملخی تبدیل کنیم این کار خیلی مفید خواهد بود به بالگرد تحرک بیشتر و جلو خستگی زودرستر بالها را هم خواهد گرفت?
2.آیا موشک ماوریک در زمان حال برروی کبراها نسب میشه! من تو سایت میلیتاری 2 تا عکس دیدم جالب بود کبرا مجهز به موشک ماوریک و عجیب که موشک ماوریک با سیستمهای کبرا هماهنگ کردند!
3.آیا امکان دارد تانکها،نفربرها،ایستگاهای متحرک موشکی را از دید آواکس و جگندههای دشمن پنهان کرد مثلا با یک پوشش مخصوص زر رادار که نمیدانم همچنین چیزی وجود داره یا نه.
4. چرا کبراها بالکهای تسلیحات شون کوچک هستند نمیشه از دو غلاف راکت به 4 افزایش داد ?
منتظر پاسخهای شما هستم. ممنون از این عکسای زیبا. راستی یک چیز دیگه! چین s-300 تحویل گرفت ولی مال ما مشکل فنی داره هنوز!! بر پدر این روسها صلوات!

دوست عزیز
-در مورد ساخت موتور هلی کوپتر طرح های در پنها در دست اقدام است و به نتایج خوبی نیز رسیده البته کار با انجام مهندسی معکوس و واردات نوعی موتور به کشور آغاز شد.
- در مورد ماوریک نیز نظر اطلاع خاصی نداریم!!!!
- دوست عزیز هم اکنون روش های گوناگونی جهت پنهان شدن از دید رادارها وجود دارد ولیکن معمولا آواکس ها وظیفه ردیابی موشک ها و هواپیماهای دشمن و مراکز پدافند هوایی و شنود را بر عهده دارند.
- دوست عزیز طراحی کبری طوری بوده که او را چابک و سبک نشان دهد و از ابلیت های مانوری بالایی برخوردار باشد این امر سبب شده است که توانایی های حمل موشک و راکت آن قابل توجه نباشد البته با توجه به تولید هلی کوپترهایی با قدرت و فناوری های پیشرفته ولیکن کبری همچنان کبری است.
- دوست عزیز چین یک متحد جاودانه روس هاست و با نوع ارتباط ما با روس ها بکلی متفاوت است.

پارس ۳۰۰۰ جمعه 27 فروردین 1389 ساعت 09:36 ب.ظ

دوستان من سوپر کبری امریکایی با دو غلاف هر طرف دیده ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد