مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

بازسازی پنج بالگرد تسط هوانیروز کرمانشاه

با دستان توانمند دلیرمردان هوانیروز کرمانشاه، پنج بالگرد شامل دو فروند 206 شناسایی، دو فروند 205 پشتیبانی و یک کبرای شکاری بازسازی و به پرواز درآمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، در این مراسم امیر کیومرث احدی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه خوشحالیم که امروز نیروهای متخصص ما اقدام به بازسازی بالگردهای از کار افتاده کردهاند، گفت: این بالگردها با 50 هزار ساعت کار مستمر و 80 ساعت پرواز آزمایشی آماده پرواز شده است.

وی گفت: هوانیروز با توانمندی خود همواره به عنوان اولین یگان آماده حفاظت از این آب و خاک بوده است.

وی ادامه داد: تک تک پرسنل هوانیروز همچنان مقاوم و استوار در خط ولایت توانستهاند خدمات شایانی را انجام دهند.

احدی گفت: در مجموعه هوانیروز بخشی از بالگردها به خاطر پروازهای زیاد جهت آموزش خلبانان، فرسوده و از رده خارج شدهاند که امروز توسط متخصصین هوانیروز کرمانشاه مجددا به چرخه ناوگان بالگردهای ارتش بازگشتند.

در ادامه این مراسم استاندار کرمانشاه با بیان اینکه به لحاظ تقدیر از هوانیروز و تسکین قلب مردم کشور یادمان شهید شیرودی در سرپل ذهاب ایجاد میشود، گفت: هوانیروز همواره با اقتدار، قدرت خود را به رخ دشمنان کشیده است.

هاشمی گفت: قبل از پیروزی انقلاب، ایران ارتش داشت، اما توان دلیرمردان ارتش امروزه به لحاظ وجود روح معنوی در آنان با گذشته قابل قیاس نیست.

وی ادامه داد: در جنگ همه شاهد رشادتهای بزرگ مردان هوانیروز بودیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در هر کشوری که روح شهادت و ایثار بین مردم آن وجود داشته باشد هیچ کشوری نمیتواند با آن مقابله کند، گفت: امروز هیمنه و اقتدار ملی ایران به خاطر نظام جمهوری اسلامی است.

در پایان این مراسم سرهنگ خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز کرمانشاه با بیان اینکه این پایگاه به عنوان اولین پایگاه هوانیروز ایران در سال 1354 تاسیس شد، گفت: پایگاه هوانیروز کرمانشاه از کاملترین پایگاههای کشور است که ماموریتهای زیادی را در غرب و شمال غرب کشور انجام داده است.

وی تصریح کرد: این پایگاه هوایی شهیدان زیادی را مانند شهید شیرودی و کشوری تقدیم انقلاب کرده و در حال حاضر نیروهای جان بر کف آن در مناطق شمال غرب با گروه پژاک درگیر هستند و شهدایی نیز در این راه دادهایم.

وی در پایان گفت: پایگاه هوانیروز کرمانشاه از قدرتمندترین پایگاههای هوانیروز کشور است که در عملیاتهای بسیاری از جمله مقابله با ضد انقلاب در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و عملیات مرصاد حضور فعال داشته است

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 11:00 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست گرامی هر روز به وبلاگ شما سر میزنم واقعا حرف نداره خسته نباشید میگم به شما و ارزوی موفقیت دارم برای شما

محمودی یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 05:55 ب.ظ http://airspacelaw.blogfa.com/

سلام
وبلاگ من پیگیر مسائل حقوقی هوایی و فضایی است. موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد