مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

شبیه ساز پرواز بالگردکبری در هوانیروز کرمان به بهره برداری رسید

 

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان در این مراسم گفت: شبیه ساز بالگرد 209 به نام "خلبان شهید شمشادیان" با همکاری نخبگان هوانیروز و دانشگاهیان در راستای تعمیق آموزشهای خلبانان بالگرد 209 کبری نقش ارزنده ای خواهد داشت.  

 


امیر سرتیپ خلبان پدرام خوشکار افزود: با وجود این شبیه ساز آموزشهای بالگردهای کبری نقش دیگری را در آینده خواهند داشت و آموزشهای ارایه شده با هزینه بسیار پایین تری به خلبانان ارایه می شود .
وی اظهار داشت: این آموزشها در عین حال به ورزیده تر شدن خلبانان برای انجام ماموریتهایی که به آنها واگذار می شود کمک می کند و آنها در اجرای ماموریتهای محوله به عنوان مشت محکم نظام انجام وظیفه خواهند کرد.
او در مورد پروژه دیگری که امروز در پایگاه هوانیروز به بهره برداری رسید نیز گفت: آشیانه "فسک" پایگاه رزمی هوانیروز کرمان که یکی از دغدغه های مهم سلسله مراتب فرماندهی نیروی زمینی و هوانیروز بود امروز به بهره برداری رسید.
فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان اظهار داشت: در طول تاسیس این پایگاه که بیش از 30 سال از آن می گذرد آشیانه فسک که از بزرگترین آشیانه های هوانیروز کشور محسوب می شود به صورت نیمه کاره رها شده بود که با همت و اراده سلسله مراتب فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و هوانیروز و با دستان پرتوان عزیزان یگان مهندسی امروز مورد بهره برداری قرار می گیرد.
امیر سرتیپ خلبان خوشکار افزود: این آشیانه در زمینی به وسعت 5300 مترمربع و بیش از 20 شاپ تخصصی آماده بهره برداری شده است.
فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان اجرای این پروژه ها را دو اقدام بزرگ و ارزشمند ارزیابی و بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه ها شعار امسال مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا مبنی بر سال همت و کار مضاعف در این پایگاه تحقق یافته است.
طی این مراسم با حضور فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی، معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان، فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان و تنی چند از فرماندهان نظامی و انتظامی عملیات آموزشی شبیه ساز پرواز بالگرد کبری مورد بازدید قرار گرفت
منبع خبرگزاری ایرنا  

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 04:00 ب.ظ

اقا محمد حالا امکانش نبود که از بجای استفاده از اون صفحه تصویری بزرگ که منظره رو جلو کابین شبیه ساز نمایش میده از کلاه خلبان وعینک ۳ بعدی مجازی استفاده میشد یا ما هنمز تکنولوجیشو نداریم؟

مهرداد چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 04:50 ب.ظ

آقا اینجا هوانیروز کرمانشاه است جون خودت یکم دقت کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد