مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

موشک‌های ضدتانک سوریه به حزب الله لبنان رسید

 

رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند سوریه اخیرا موشک‌های ضدتانک به جنبش حزب‌الله لبنان تحویل داده است.


به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، مسئولان اسرائیلی اعلام کرده‌اند سوریه به انتقال موشک‌های ضدتانک به جنبش حزب الله لبنان ادامه می‌دهد. یک مسئول اسرائیلی که خواست نامش فاش نشود به این روزنامه گفت: «حزب الله در برابر چشمان ما قدرتمند می‌شود و ما هیچ اقدامی درباره آن انجام نمی‌دهیم.»
این گزارش مدعی است: «مسئولان عالی رتبه بیت المقدس دریافته‌اند سوریه اخیرا در تناقض با قطعنامه شورای امنیت، مقدار زیادی از موشک‌های ضدتانک پیشرفته را به جنبش حزب الله لبنان تحویل داده است.»
به ادعای این روزنامه موشک‌های منتقل شده شامل موشک هدایت شونده ضدتانک کورنت ساخت سوریه هستند، همان نوعی که در جنگ لبنان توسط حزب الله و علیه اسرائیل مورد استفاده قرار گرفت.
به ادعای این مقامات صهیونیست، جنبش حزب‌الله پس از جنگ اخیر دریافت باید ذخیره تسلیحات خود را افزایش دهد که این تسلیحات می‌تواند نیروهای مسلح اسرائیلی را هدف قرار دهد. به گفته این مقامات حزب الله اخیرا نیز به افزایش ذخیره موشک‌های کوتاه و دور برد و نیز موشک‌های کاتیوشا ادامه می‌دهد.
این مسئولان مدعی‌اند تمامی تسلیحات از شمال رودخانه لیتانی و دور از محل استقرار نیروهای حافظ صلح سازمان ملل انجام می‌شود و این نیروها از انتقال تسلیحات آگاه هستند اما هیچ اقدامی درباره آن انجام نمی‌دهند.


www.farsnews.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد