مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

روسیه برای فروش میگ 35 به هند پیشنهاد کرد

رئیس شرکت هواپیمایی روسیه برای فروش هواپیمای جنگنده پیشرفته نوع میگ – 35 به نیروی هوایی هند پیشنهاد کرد.

روزنامه انگلیسی زبان ایشین ایج چاپ دهلی در شماره روز چهارشنبه خود نوشت: الیکسی فیدروف روز گذشته در شهر بنگلور مرکز ایالت کارناتاکا در جنوب هند به خبرنگاران گفت: این هواپیما با توجه به چند منظوره بودن آن برای نیروی هوایی هند بسیار مناسب است.

وی افزود: با توجه به اینکه نیروی هوایی هند برای خرید 126 فروند هواپیمای جنگنده برنامه ریزی می‌کند من پیشنهاد خرید میگ 35 را ارایه کردم و مطمئنم که در مدت ضرب‌العجل این تعداد هواپیما آماده تحویل خواهد شد.

شرکت هواپیمایی روسیه دو غرفه یکی برای میگ – 35 و دیگری برای سوخویی درنمایشگاه بین‌المللی هواپیمایی درپایگاه نیروی هوایی یلاهانکا در حومه شهر بنگلور مرکز ایالت کارناتاکا ایجاد کرده است.

به گفته فیدروف برنامه توسعه و تولید میگ – 35 شامل انتقال فن‌آوری و همکاری گسترده با صنعت هند است.

فیدروف گفت: ما به ویژه برای مشارکت شرکت‌های هندی در بخش طراحی و ساخت دستگاه‌های خودکار هواپیما و تاسیس واحد تولید نوع میگ – 35 به همراه همه سیستم‌های مهم آن و بدون محدودیت به انتقال فن‌آوری در شرکت هندوستان ایروناتیک لمیتید برنامه ریزی می‌کنیم.

رئیس شرکت هواپیمایی روسیه گفت که میگ – 35 اولین جنگنده روسیه مجهز به رادار است. همچنین عمر این جنگنده به 40 سال و شش هزار ساعت پرواز اضافه یافته است.

 

www.irna.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد