مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

پرواز توپولف‌های پیشرفته روسی از 2008 در آسمان کشور

رئیس هیات مدیره ایران‌ایرتور در گفت‌وگو با فارس خبر داد:

پرواز توپولف‌های پیشرفته روسی از 2008 در آسمان کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی ایران‌ایرتور از انعقاد قرارداد نهایی برای خرید توپولف‌های روسی و مشخص شدن زمان دقیق ورود آنها به کشور خبر داد.

پورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: شرکت ایران‌ایرتور پس از به توافق رسیدن با طرف روسی بر سر مشکلات پیش آمده برای خرید 5 فروند توپولف، سرانجام روز 29 دسامبر سال 2006 میلادی موفق به انعقاد قرارداد نهایی با شرکت سازنده هواپیماهای مورد نظر شد.
وی افزود: بر اساس این قرارداد 5 هواپیمای توپولف که براساس بالاترین استانداردها ساخته می‌شوند، پس از اتمام کامل مراحل ساخت که حداقل 18 ماه به طول خواهد انجامید، به ترتیب در ماههای ژوئیه، آگوست، سپتامبر، نوامبر و دسامبر سال 2008 میلادی وارد کشور خواهند شد.
رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی ایران‌ایرتور ادامه داد: این شرکت همچنین در تلاش است تا حداکثر 5 ماه آینده ناوگان خود را از 12 فروند به 20 فروند افزایش دهد.
وی با بیان اینکه این پروسه از چندی پیش شروع شده و تا کنون دو فروند ایرباس به ناوگان ایران‌ایرتور اضافه شده است، خاطرنشان کرد: با شروع به کار این دو هواپیما 600 صندلی به ظرفیت حمل مسافر افزوده شده که با ورود 4 فروند ایرباس دیگر در این مدت 5 ماهه 1200 صندلی دیگر به ناوگان ایرباس این شرکت اضافه خواهد شد.
پورمحمدی در ادامه از شروع رایزنی‌های شرکت ایران‌ایرتور برای اضافه کردن 500 صندلی دیگر به ناوگان هوایی شرکت خبر داد ولی از ذکر نام هواپیماهای مورد نظر خودداری کرد.
به گفته رئیس هیات مدیره شرکت هواپیمایی ایران‌ایرتور علاوه بر این 2300 صندلی، در سال آینده 500 صندلی دیگر نیز که متشکل از 10 فروند هواپیمای ایران 140 است به ناوگان این شرکت اضافه خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد