مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

اعتراف مستشاران خارجی به پیشرفت های نظامی ایران

ارشد وابستگان نظامی سفارتخانه‌ها در ایران:

پهپادها و تجهیزات الکترونیک ایران در سطح نوع غربی و روسی است

خبرگزاری فارس: ارشد وابستگان نظامی سفارتخانه‌ها در ایران گفت: هواپیماهای بدون سرنشین و تجهیزات الکترونیک و مخابراتی همسان نوع غربی و روسی آن است.
  
 
به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سرهنگ پاتناک وابسته نظامی هند در ایران در حاشیه مراسم گرامیداشت روز ارتش که با حضور وابستگان نظامی سفارتخانه‌های مختلف جهان برگزار شد،در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور خود در رژه روز ارتش اظهار داشت: تجهیزات به نمایش درآمده در این مراسم که متعلق به 3 نیروی مختلف ارتش بود، بسیار جالب و قابل توجه بود.
وی، ساخت توپ‌های سنگین و تانک ذوالفقار را از جمله خصوصیات جالب توجه مراسم 29 فروردین دانست و افزود: این موضوع نشاندهنده وجود افراد متخصص و تجهیزات مناسب در ارتش ایران است.
ساخت هواپیماهای بدون سرنشین با خصوصیات مختلف و نیز تجهیزات الکترونیک و مخابراتی از دیگر موضوعات مورد توجه ارشد وابستگان نظامی سفارتخانه‌ها در ایران بود که وی، کیفیت این تجهیزات را مشابه نوع غربی و روسی آن دانست.
پاتناک در ادامه، ساخت زیردریایی و ناوچه‌های مختلف از سوی ایران را نمایانگر قابلیت‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران در بخش دریایی اعلام کرد و افزود: پیشرفت‌های ایران در بخش های مختلف نظامی، کمک می کند تا این کشور به سطح بازدارندگی در منطقه برسد.
از ارشد وابستگان نظامی سفارتخانه‌ها در ایران در خصوص پیشرفت‌های ایران در بخش هسته‌ای سؤال شد که وی پاسخ داد: بر اساس معاهده ان پی تی، همه کشورها حق دارند از این انرژی استفاده کنند و حق همه باید محترم دانسته شود. این انرژی ارزان قیمت است و ایران هیچ تلاشی برای دستیابی به بمب هسته‌ای نداشته و دلیلی برای اثبات این ادعا وجود ندارد، چرا که تمامی تحقیقات ایران شفاف و صلح‌آمیز است.

 



 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد