مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

موشک جواب موشک

سردار "علیرضا افشار" معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح درپی ‌اظهارات "ایهود اولمرت" نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی در خصوص شلیک هزار موشک به سوی ایران گفت: جواب هزار موشک رژیم صهیونیستی، هزاران موشک است.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا به نقل از ستاد کل نیروهای مسلح ، سردار "افشار" گفت: ارتش رژیم صهیونیستی که در مقابل جمعیت چند هزار نفری حزب‌الله در ‪ ۲۰۰‬کیلومتر مربع دچار شکست شد ، نمی‌تواند تهدیدی برای ایران پهناور و مقتدر باشد.

وی گفت رژیم صهیونیستی شکننده و آسیب پذیر است و اظهارات اولمرت در راستای برنامه‌های عملیات روانی صورت گرفته است.

معاون ستادکل نیروهای مسلح، گفته نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به منظور جلوگیری از تغییر رویکرد آمریکا و حفظ حضور نظامی آن کشور در منطقه و نیز برای نگه داشتن فضای تهدیدآمیز، ارزیابی کرد.

وی این برنامه‌ها را در جهت گسترش تحریم‌های اقتصادی علیه ایران دانست و افزود: رشد سرمایه‌گذاری‌های خارجی در ایران، بیانگر عدم موفقیت و ناکامی -های جنگ روانی دشمنان و بدخواهان این ملت است.

"ایهود اولمرت" نخست وزیررژیم صهیونیستی اخیرا در گفت وگو با یک نشریه آلمانی مدعی شد وارد کردن خسارت سنگین به برنامه ایران، نیازمند یک هزار فروند موشک "تام هاوک" است.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسن شنبه 11 اسفند 1386 ساعت 12:35 ب.ظ

هپروت با پرواز متفاوت است!!!!!!!!!!!!!!!! کودک فریب خورده
کسانی یک برف سنگین را نمیتوانند جمع کنند را چه به این کار ها

عزیز بزرگوار نظر شما برای ما محترم.مشکلاتی که فرمودید نیز مشهود ولیکن استدلال شما درست بود؟آیا پاکستان و هند نیز که دارای توان بالای موشکی هستند و یا خود چین مردمشان در رفاه کامل هستند .بهتر است سری نیز به این کشور ها بزنید یا حداقل از طریق اینترنت کمی اطلاعات بگیرید دوست محترم ما.همواره موفق و سربلند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد