مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مژده ای دوست که تازه نفسی در راه است

اولین هواپیمای ایرباس 340 رسما به ناوگان هما پیوست

خبرگزاری فارس: اولین هواپیمای ایرباس 340 با حضور مدیر عامل و سایر معاونان شرکت ایران‌ایر رسما به ناوگان این شرکت پیوست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس این هواپیما که در سال 1993 ساخته شده است توسط کشور ونزوئلا در اختیار ایران‌ایر قرار گرفته است.
مدیر عامل هما در مراسم تحویل ایرباس 340 با اشاره به دوربرد بودن این هواپیما و فعالیت عمده آن در مسیر تهران - کاراکاس، اظهار امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک هواپیماهای بیشتری برای پوشش دادن مسیرهای دوربرد به این شرکت بپیوندند.
وی در مورد خصوصیات هواپیمای تحویلی به ایران‌ایر، تصریح کرد: هواپیمای مذکور با داشتن 282 صندلی اعم از 36 صندلی هما کلاس (first class) و 246 صندلی اکونومی یکی از پیشرفته‌ترین هواپیماهای کشور است که توسط خلبانان ایرانی هدایت خواهد شد.
حسامی با بیان اینکه این ایرباس نسل جدید قادر به 18 ساعت پرواز مداوم در حالت عادی است، اظهار داشت: تعمیر ونگهداری این هواپیما در حال حاضر توسط تکنسین‌های خارجی صورت می‌گیرد ولی در بلندمدت این کار نیز به متخصصان داخلی سپرده خواهد شد.
وی در پایان تصریح کرد: شرکت ایران‌ایر در نظر دارد به منظور تبرک هواپیمای ایرباس 340، اولین پرواز آن را در چند روز آینده به مقصد مشهد مقدس انجام دهد.
به گزارش فارس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی در حال حاضر بر خلاف مقررات بین‌المللی توسط آمریکا تحریم شده است که این شرایط اضافه کردن ناوگان را برای این شرکت با مشکلات متعددی همراه کرده است.
این در حالیست که مسئولان هما و دست‌اندرکاران صنعت هوایی کشور تلاش بسیاری در جهت تهیه ناوگان و افزایش مسیرهای پروازی توسط ایران‌ایر انجام می‌دهند.
مدیریت هما در موارد متعدد به تمامی مسافران این شرکت اطمینان داده است که هیچ کدام از پروازهای هما با کوچکترین ریسکی به جهت وجود نقص فنی، انجام نخواهد شد. به همین دلیل در برخی موارد بروز تاخیر به منظور برطرف کردن نقص فنی اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد.


عکس های بیشتر:

 

نظرات 1 + ارسال نظر
صادق R پنج‌شنبه 13 فروردین 1388 ساعت 01:21 ب.ظ http://www.eleele.blogfa.com

سلام و درود به شما دوست عزیز
حدود یک سالی است که مطالب شما را دنبال می کنم و از شمت به خاطر زحماتتان تشکر می کنم...

موفق باشید.

ما نیز از شما متشکریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد