مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

تبلور خشم روس ها از آمریکایی ها در یک مانور هوایی

سرگی روشا" دستیار و دبیر مطبوعاتی فرماندهی نیروهای متحد هوایی و دفاع ضد هوایی منطقه شرق دور به «نووستی» اطلاع داد که مانور گسترده هوایی-جستیکی "کریلو-2007" (بال-2007) از روز سه شنبه در استان خاباروفسک آغاز می شود.

وی تاکید کرد که در شرق دور چنین مانور گسترده ای برای اولین بار انجام می شود و در روسیه چنین مانوری طی 25 سال گذشته بی سابقه است.

روشا گفت: "یکی از اهداف این مانور نمایش امکانات فنی است که در اختیار نیروی هوایی و دفاع ضد هوایی در شرق دور قرار دارد و نتیجه گیری درباره مصلحت تغییر آنها به مدل های جدید تر. بیش از نیمی از هواپیماها مدت هاست که تحت استفاده قرار دارند".

به گفته وی مانور مذکور در خاباروفسک و در "کامسامولسک بر آمور" در سه پایگاه هوایی نظامی برگزار می شود.

در پایگاه هوایی حومه "کامسامولسک بر آمور" خلبانان فرار از آتشبار ضد هوایی را به نمایش خواهند گذاشت و بیش از 20 بمب افکن از این فرودگاه به فاصله هر 40 ثانیه به پرواز در خواهند آمد. روشا همچنین اطلاع داد که در این مانور ژنرال "ولادیمیر ایساکوف" معاون وزیر دفاع روسیه شرکت خواهد نمود. وی از تجهیزات هوایی و امکانات لجستیکی- هوایی بازدید خواهد کرد.

به غیر از این نمایندگان پادگان ها و واحد های نیروی هوایی و دفاع ضد هوایی از کل منطقه شرق دور نیز از این مانور بازدید خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد