مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

ما که بخیل نیستیم

تحولی عظیم در صنایع دفاعی هوایی کشور
صنایع دفاعی با پیشرفت هایی که در عرصه صنایع دفاعی و هوایی به دست آورده امنیت نظامی و غیر نظامی را برای کشور به بار آورده چون رشد کشور در گرو مسئله پایداری امنیت است.

معاون اول رئیس جمهور گفت: با توجه به برنامه هایی که برای ساخت صنایع دفاعی و هوایی در کشور دنبال می شود به زودی شاهد تحول عظیمی در این دو عرصه خواهیم بود.

به گزارش مهر، پرویز داوودی معاون اول رئیس جمهور در بازدید 8 ساعته از سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع که عصر امروز انجام شد ، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بحث امنیت برای کشور و نظام مهم و حیاتی است.

وی افزود: صنایع دفاعی با پیشرفت هایی که در عرصه صنایع دفاعی و هوایی به دست آورده امنیت نظامی و غیر نظامی را برای کشور به بار آورده چون رشد کشور در گرو مسئله پایداری امنیت است.

داوودی گفت: دست آوردهای اخیر باعث دلگرمی و بالا رفتن ضریب امنیت کشور شده است.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه موقعیت ایران به دلیل بالا بودن ضریب امنیت از لحاظ بین المللی و سیاسی موقعیت مناسب و خوبی است تصریح کرد: پیشرفت در زمینه های یاد شده توان ما در این دو عرصه را بالا برده است.

وی با اشاره به اینکه ایران یکی از معدود کشورهای دارای توان تعمیرات هواپیما است  خاطر نشان کرد: در بخش هواپیماهای نظامی از وضعیت ویژه و مطلوبی برخورداریم.

داوودی تاکید کرد: در آینده بسیاری از صنایع و قطعات هواپیمایی کشور در بخش هواپیماهای سبک و فوق سبک ، در سطح وسیعی در کشور ساخته و تولید خواهد شد.

وی افزود: تحولات صورت گرفته در زمینه ساخت هواپیما موجب شده تا هم اکنون ساخت هواپیمای ایران 140 در دستور کار قرار گیرد.

معاون اول رئیس جمهور مشکل اصلی صنایع هوایی و دفاعی کشور را انحصاری بودن برخی اقلام دانست و گفت: وجود تولید برخی اقلام در انحصار چند کشور معدود و یا یک کشور خاص مشکلاتی را در زمینه صنایع هوایی و دفاعی برای کشور بوجود آمده ولی سعی ما بر این است که این انحصار گری قطعات آسیبی به تامین امنیت کشور وارد نیاورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد