مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

پرواز هما در مسیر کیش وکویت

نخستین پرواز هواپیمایی ایران‌ایر(هما) در مسیر کویت - کیش انجام شد


نخستین پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از کویت راس ساعت ‪ ۱۹/۲۵‬دقیقه روز پنجشنبه در فرودگاه بین‌المللی کیش به زمین نشست.

به گزارش ایرنا، دراین پرواز که توسط یک فروند فوکر ‪ ۱۰۰‬ایران‌ایر انجام شد ‪ ۶۵‬مسافر که تعدادی زیادی از آنان گردشگران کویتی بودند حضور داشتند.

مدیرکل فروش هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه کیش به خبرنگار ایرنا، گفت: با انجام نخستین پرواز در مسیر کویت به کیش از این پس ایران ایر هر هفته دو پرواز را روزهای شنبه و پنجشنبه به صورت رفت و برگشت در این مسیر انجام خواهد داد.

"محمدرضا خوشنویسان" افزود: در صورتی که تقاضا در این مسیر بیشتر شود تعداد پروازهای هوایی ایران ایر در مسیر کیش - کویت افزایش خواهد یافت.

به‌گفته وی، برای افزایش سفر گردشگران مسلمان از کشورهای حاشیه خلیج فارس به کیش برنامه‌ریزی شده و از هفته گذشته پرواز ایران ایر از کیش به دبی در این مسیر آغاز شده است.

خوشنویسان با بیان آنکه هم‌اکنون چهار پرواز به صورت رفت وبرگشت در مسیر کیش - دبی انجام می‌شود،افزود: با برنامه‌ریزیهای انجام شده تعداد پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مسیر کیش - دبی در هرهفته به هفت پرواز افزایش خواهد یافت.

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم استقبال از میهمانان پرواز کویت به کیش گفت: جزیره کیش ظرفیتها و بسترهای مناسبی برای سفر گردشگران کشورهای مسلمان را به این جزیره دارد.

"مهدی چمن زاد" افزود: هوای پاک، طبیعت پاک و آب پاک سه مزیت مهم جزیره کیش است که گردشگران مسلمان می‌توانند با سفر خود به کیش از آن استفاده کنند.

در مراسم استقبال از مسافران نخستین پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مسیر کویت به کیش تعدادی از مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش، و آژانسهای هوایی و برخی از مسوولان دستگاههای اجرایی حضور داشتند.


نظر وبلاگ:می بایست سرمایه گذاری زیادی برای ورود توریست های عربی به کشور انجام داد زیرا آنها بخاطر محدودیت های جغرافیایی کشورشان از بسیاری از عوامل طبیعی مانند جنگل ها و برف و... بی نصیبند از اینرو می توان با یک برنامه ریزی حساب شده آنها را به ایران آورد و علاوه بر کسب سود مالی فراوان باعث افزایش ارتباطات و شناخت بیشتر آنها از ایران و ایرانی شود از سویی دیگر آنها کمتر مشکلات مربوط به ورود توریست های غربی به کشور دا دارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد