مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

خبری غرور آفرین

قایق‌های انگلیسی توقیف شده در خلیج فارس در معرض دید راهپیمایان قرار گرفت

خبرگزاری فارس: قایق‌های توقیف شده نظامیان متجاوز انگلیسی در خلیج فارس در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در مقابل سازمان میراث فرهنگی به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از دریای خروشان راهپیمایان 22 بهمن افراد، نهادها و گروه‌های مختلف هر یک به سهم خود ضمن حضور در راهپیمایی، ویژگی خاصی را نیز در این مراسم ملی به نمایش گذارده‌اند.
بنابر این گزارش پسر نوجوانی که به همراه خانواده در راهپیمایی شرکت کرده بود مسیر میدان انقلاب اسلامی تا میدان آزادی را با انجام حرکات نمایشی با توپ فوتبال و زدن «روپایی» در تمام طول مسیر پیمود.
همچنین حضور منظم و پرشمار نیروهای هلال احمر، نیروهای انتظامی، اکیپ‌های اورژانس و وزارت بهداشت جلوه خاصی به راهپیمایی داده است.
خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های خارجی امسال پرتعدادتر از سال‌های قبل در مسیر راهپیمایی حضور دارند و به تهیه گزارش و عکس می‌پردازند.

نظر وبلاگ:باید به متفکرانی که به فکر این ایده بوده اند احسنت گفت زیرا این باعث خشم بسیار زیاد انگلیسی های بوقلمون صفت خواهد شد و آنها را بسیار خار خواهد کرد حتی فارغ از اندیشه ما زیرا آنها خود را پدر خوانده جهان و جهانیان می دانند از اینرو بهیچ وجه نمی خواهند خدشه ای به آن وارد شود و ما نیز باید با ایجاد چنین ابتکاراتی و بزرگ کردن این خبر در سطح رسانه ها موجب خشم آنها شویم.شاید بپرسید که در این صورت میزان دشمنی آنها با ما بیشتر شده و به ما ضربه های بیشتری می زنند که در جواب باید بگوییم مطمئن باشید آنها هم اکنون نیز تمام تلاش خود را برای نابودی ما انجام می دهند و دریغی ندارند و اگر هم زمانی با نرمی با ما صحبت میکنند بدانید فقط از روی مکر آنها است .فقط همین.

نظرات 2 + ارسال نظر
مزداویچ دوشنبه 22 بهمن 1386 ساعت 12:38 ب.ظ

مگه ما قایق اونا رو بهشون پس ندادیم ؟

نه قایق ها در اختیار سازمان حفظ آثار مقدس است و معمولا در استان خوزستان مستقر است

پیمان سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام
مردونه این خبر کجاش غرور آفرینه؟؟؟!
به نظر من که یه جور دزدیه دریا ایه
بعضی وقتا چیزائی می نویسی که من اصلا؛ سر در نمی یارم !

دوست عزیز من .پیمان جان
ناگفته هایی داریم که اگر اجازه داشتیم تا بیان کنیم آنوقت قضاوت برای شما کمی آسانتر می شد.تنها برای آگاهی بیشتر چند مثال میزنیم که خودتان شخصا در مورد آن (از هر منبعی ولیکن موثق)تحقیق کنید .مثلا آیا می دانید گروه های عرب خلق که خواهان جدایی خوزستان از ایران هستند هم اکنون توسط نیرو های انگلیسی در دیاله عراق در حال آموزش خرابکاری و بمب گذاری هستند.آیا می دانید انگلیسی ها در بصره کع عمدتا شیعه طرفدار ایران هستند مقاله هایی را به زبان عربی و بر ضد ایران و ایرانی منتشر می کنند تا دید مردم منطقه را نسبت به ایران عوض کنند.آیا تحقیق کرده اید بحرین چگونه از ایران جدا شد.لطفا کمی تحقیق بیشتر کنید پیمان عزیز و ما را از نتایج تحقیق خود با خبر کنید زیرا ما بدنبال این نیستیم ذهن افراد را منحرف کنیم بدنبال بیداری هستیم.موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد