مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

خرید 9 فروند هواپیما به ارزش 50 میلیون یورو

مدیرعامل شرکت هواپیمایی تابان ایر از خرید 9 فروند هواپیما توسط این شرکت طی 3 ماه آینده خبر داد.  

"اصغر عبدالله پور "درگفت وگو با برنا بابیان این که امنیت پروازهای داخلی و خارجی از مرز 90درصد در کشورگذشته است گفت:برقراری مسیرهای جدید پروازی از مهمترین برنامه های این شرکت هواپیمایی در سال 87 است.

وی با اشاره به این که هم اکنون توانسته ایم پروازهای خود را در بیشتر شهرهای کشور گسترش دهیم اظهار امیدواری کرد؛تا پایان سال جاری کلیه شهرها تحت پوشش پروازی این شرکت قرار گیرد.

عبدالله پور از امضای قرارداد خرید 3 فروند هواپیمای توپولوف و 6 فروند هواپیمای انگلیسی به ارزش 50 میلیون یورو خبرداد و افزود: این هوایپماها تا پایان تیرماه به ناوگان هوایی کشور اضافه می شود.

وی امنیت هواپیماهای فوق را 100درصد ذکر کرد ضمن این که مصرف سوخت آن ها نیز پایین است.
 
نظرات 2 + ارسال نظر
وحید دوشنبه 2 اردیبهشت 1387 ساعت 05:59 ب.ظ

خدا کنه همین طور باشه. ولی مگه تحریم نیستیم.

هواپیماهایی که تابان ایر در حال آوردن آنها به کشور است از نوع روسی و انگلیسی است که در مورد توپولف های روسی تکلیف روشن است و در مورد هواپیماهای کوچک و باریک پیکر انگلیسی نیز باید عرض کنیم این در ساخت آنها از قطعات آمریکایی به میزان زیاد استفاده نشده همچنین این هواپیماها کارکرده بوده و نو نیستند.

arash سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1387 ساعت 11:30 ق.ظ

salam / ba tadhakor az akhbaretoon/ mikhastam bedoonam in akhbaro chetori taid mikonid? aya az manbae motmaeni be dast avordin?

ر جواب سوال آرش عزیز باید یک توضیح بدهیم و آن این است که وبلاگ ما یک وبلاگ خبری و علمی است که مبحث مورد توجه در آن هوافضا با گرایش موضوعات مرتبط با کشور عزیزمان ایران است.ما سعی میکنیم در این وبلاگ اطلاعات مرتبط با هوافضا و مقالات و اخبار روز را در وبلاگ قرار دهیم تعدادی از مقالات را خودمان تهیه کرده ایم و تعدادی دیگر را دوستان خوبمان در اختیار قرار داده اند .همچنین اخبار را از سایت ها و منابع اطلاعاتی در وبلاگ قرار می دهیم و نهایت سعی را داریم تا خبر های موثق را در وبلاگ قرار دهیم .در مورد بعضی مقالات و اخبار که شک میکنیم یا ایراد و نظری بر آن داریم در انتهای پست تحت عنوان نظر وبلاگ مطالب و نظرات خودمان را بیان میکنمیم.دیگر این شما هستید که باید مقالات و اخبار وبلاگ را سبک سنگین کنید و تشخیص دهید که این وبلاگ می تواند منبع موثقی برای شما باشد یا خیر.
همواره سرفراز و با افتخار باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد