مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

تقدیر از پدافند هوایی به خاطر کنترل دو هواپیمای بیگانه

شورای عالی سیاستگذاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از هوشیاری نیروی هوایی و پدافند هوایی این کشور قدردانی و تجلیل کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح، در نشست این شورا از نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) که طی یک ماه گذشته دو هواپیمای بیگانه را که با مشخصات غیرواقعی و ناهماهنگ قصد ورود به فضای ایران را داشتند با فوریت تحت کنترل قرار گرفتند، قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

در این نشست عنوان شد که هواپیماهای مذکور پس از اخطارهای لازم در فرودگاه‌های کشور به زمین نشانده شده و ضمن شناسایی و بررسی‌های لازم و ارسال گزارش به مقامات کشور، اجازه برخاستن و عبور از کشور صادر شد.

فرماندهان و مسولان عالی‌رتبه نیروهای مسلح در این نشست با قدردانی ویژه از مجموعه‌ فرماندهان نیروی هوایی صمیمانه قدردانی و تاکید کردند: این آمادگی، هوشمندی، هوشیاری و دقت و سرعت عمل برای نیروهای مسلح افتخار محسوب می‌شود و هرگونه ناهماهنگی پروازی و یا تعرض و تجاوز به حریم هوایی کشور با عکس‌العمل جدی نیروهای مسلح مواجه خواهد شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
فرنام دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 11:05 ق.ظ

دستشون درد نکنه آیا گرفتنشون یا مدال دادن مثل سربازای انگلیسی که رئیس جمهور دیدار کردند با اونا و تشکر کرد ازشون بخاطر تجاوز به خاک کشورمون(لغات زشت احمدی نژاد بعد از دیدار و تشکر از سربازای انگلیسی هیچ زمانی از ذهن هیچ ایرانی وطن دوستی پاک نمی شود)

فرنام عزیز بی انصافی نکن اگر همه کار های رئیس جمهور مشکل داشته باشد ولیکن تقدیر از نیروهای دستگیر کننده انگلیسی قابل تقدیر بود و خاری بود در چشم بدخواهان ایران زمین.

امیر دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 04:58 ب.ظ

همه میدونن که اون هوابیماها چی بودن و از کجا اومده بودن ولی
دوست داشتم ببینم اگه مثلا یک اسکادران ترکیبی از F-15 و F/A 18
با کمک Stealth ها و برنده های جنگ الکترونیک میومدن بالای سرمون اونوقت این بدافند قهرمان چه جوری میخواست مجبور به فرودشون کنه ؟
با F14 ? با صاعقه ؟ با توب ها ۴ لول ضد هوایی ؟ یا با TOR-M1 ?

[ بدون نام ] دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 05:37 ب.ظ

آقایون از اتفاقی که هنوز نیفتاده حماسه جاوید میسازن ؟ بابا کدام پدافند ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد