مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

مجله هوایی

در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند هرچه بیشتراوج بگیری کوچکتر دیده می شوید

باشگاه صدتایی ها

دوستان عزیز و یاران همیشگی وبلاگ مجله هوایی 

مفتخریم خدمت همه شما سروران عزیز عرض نمائیم امروز تعداد بازدیدهای صورت پذیرفته از این وبلاگ از مرز یک میلیون بازدید (از زمان ایجاد وبلاگ)گذشت و در واقع وارد باشگاه یک میلیونی ها شدیم(این باشگاه را خودمان تاسیس کردیم!!) اما عاملی که سبب افتخار ما شد نه گذشتن از مرز یک میلیون بازدید بود بلکه وفاداری و پشتیبانی شما دوستان مهربان از ما بود که ما را به ادامه کار دلگرم می ساخت. ما نیز بخاطر وجود شما مهربانان سعی نکردیم به منظور افزایش بازدیدها از وبلاگ از روش های نا صحیح نظیر خبر پردازی های دروغ و تبلیغات و تیترهای آنچنانی و... استفاده نمائیم. تمام تلاش خود را نمودیم تا مسیر اعتدال را به پیش ببریم(دیگر اگر نتوانستیم شرمنده شما هستیم) و به دور از هرگونه غوغا سالاری فقط به مباحث مربوط به هوافضا جهان (بخصوص کشور عزیزمان ایران)بپردازیم و در حد امکان پاسخگو نظرات و سوالات مخاطبان باشیم(زیرا این را برای خود یک اصل می دانیم که رسانه یک سوء هیچ وقت موفق نخواهد بود). همچنین سعی کردیم در حفظ منابع اطلاعاتی و رعایت حق کپی رایت مقالات و عکس های قرار گرفته در وبلاگ کوتاهی ننمائیم (اگرچه در برخی موارد و بدلیل کثرت کار و کمبود وقت از ذکر منابع  غافل شدیم که همین جا از همه شما خوبان عذرخواهی می نمائیم) 

به امید روزی که افتخار آفرین باشیم 

                                                                  دوستان شما در مجله هوایی

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388 ساعت 08:48 ب.ظ

Thank you and all people who write and prepare all the amazing reports and pictures. This was the first aerospace site I found and very pleased with. Thank you and keep up the great work.

ما نیز از شما سپاسگزاریم.امیدواریم شایسته لطف و محبت شما دوستان باشیم.

پویا چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388 ساعت 09:22 ب.ظ http://www.aerocenter.ir

سلام اقا محمد....
خسته نباشید...تبریک میگم.
انشاا... 100 میلیون بازدید رو بنویسید .
موفق باشید

پویان عزیز سپاسگزاریم از محبت بی دریغ شما در طول این مدت.امیدواریم فروم زیبیای شما نیز همواره پویا و فعال باشد.

Capello چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388 ساعت 10:09 ب.ظ http://www.aerospacetalk.ir

سلام خدمت محمد عزیز ...

در این مدتی که با وبلاگ شما آشنا شدم همواره صدافت و امانت داری شما را تحسین کرده ام .

امیدوارم وبلاگتان روز به روز بهتر و پربار تر شود ...

به امید روزهای بهتر

مدیریت انجمن های هوافضای ایران www.Aerospacetalk.ir

اتابک عزیز مطمئنا وجود خود شما و سایر دوستان مطلع و انجمن زیبا هوافضا در پرباری این وبلاگ از نقش بسزائی برخوردار است که همینجا از شما خواهشمندیم ما را چون گذشته همراهی نمائید.
سپاسگزاریم
محمد

Saviour-Hitler چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام...
خسته نباشی...

اقا محمد کارت درسته ...

کار شما هم درسته.ممنون از شما یار وفادار وبلاگ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 12:00 ق.ظ

آقا محمد
با عرض تبریک
مطمئن باش اگر قرار بود روزی تیتر های آنچنانی بزنی و ... صد نفر هم باز دید کننده نداشتی.
این همه محبوبیت بخاطر صداقت و عشق به میهن است که داری.
موفق و پیروز باشی.

مطمئنا وجود دوستانی چون شما اجازه انجام این کار را به ما نداده و نخواهد داد چون این وبلاگ متعلق به یک فرد خواست نیست و همه عاشقان در آن سهمی با ارزش دارند.ممنون از شما

Ali پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.skypilot.ir

سلام
از شما دعوت میشود به سایت ما حتما سر بزنید و ما را با نظرات خود خوشحال فرمایید .
مدیریت سایت

حتما از سایت شما دیدن خواهیم کرد.با کمال افتخار

شاهین پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 01:21 ب.ظ

تبریک آقا محمد گل...
موفق باشید...

سپاسگزار و امیدوار
امیدوار به همراهی شما

s.reza eliasy پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 09:22 ب.ظ http://www.carbon3.blogfa.com

عرض سلام... خدمت آقا محمد
با تشکر از مدیریت بلاگ که مطالب واقعا عالی و پر محتوا و همچنین آگاه دهنده رو منتشر میکنند....
موفق باشید ...
سید رضا الیاسی
منتظر حضور شما هستیم...

ممنون از شما دوست مهربان و وفادار وبلاگ

علیرضا جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 10:11 ق.ظ

امیدوارم آمار شما از مرز 100000000000000000000000000000 هم فراتر برود

سپاس و تشکر از شما

احسان جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 07:09 ب.ظ

محمد جان امروز داشتم عکسهای An225 رو نگاه میکردم.
میشه خواهش کنم راجع به هواپیماهای روسی و اوکراینی یه مقاله بنویسی؟
به نظرم برای خیلی از نیازهای داخلیمون خوبن. برای کارگو، برای پرواز داخلی ، ...
راجع به سوپر جت هم یادمه یه نفر دیگه هم خواسته بود که بنویسی.

دلیلش چیه که ما تو تامین نیازهامون با این هواپیماها تعلل میکنیم؟

احسان عزیز در بخش هواپیماهای غیر نظامی مقالاتی در مورد آنتونف ۷۴ و ۱۴۲ و ۲۲۵(به تفکیک)وجود دارد که می توانید از آنها استفاده نمائید .در مورد سوپر جت نیز مقالاتی ذکر شده ولیکن کامل نیست.بروی چشم.مقاله ای جدید برایتان تهیه می نمائیم.در حال حاضر از ایلیوشین ۷۶ و آنتونف ۷۴ به منظور حمل و نقل نظامی و غیر نظامی در کشور استفاده می گردد.اما بدلیل نوع خاص هواپیماهای آنتونف ۱۲۴ و ۲۲۵ و نوع و حجم بارهایی که توانائی حمل آن را دارند عملا استفاده از آنها بصرفه نیست البته به این نکته توجه داشته باشید در حال حاضر تنها دو فروند از ۲۲۵ ها ساخته و در حال پروازند.

امین یکشنبه 6 اردیبهشت 1388 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.mazhabi-farhangi.mihanblog.com

با سلام
آقا محمد عزیز من از تلاش های بی دریغ شما در راه اطلاع رسانی صحیح کمال تشکر را دارم. به امید موفقیت های بیشتر شما در تمام عرصه ها.
یا علی

سپاسگزار و شرمنده لطف و محبت شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد